Aktyw Forum
Zarejestruj się na forum.ep.com.pl i zgłoś swój akces do Aktywu Forum. Jeśli jesteś już zarejestrowany wystarczy, że się zalogujesz.
Sprawdź punkty Zarejestruj sięSystem do zarządzania klientami
Moderator: Jacek Bogusz
System do zarządzania klientami
Szukam dobrego systemu do zarządzania klientami. Najlepiej szybkiego i taniego.
Re: System do zarządzania klientami
Na stronie jest kilka podpowiedzi jak wybrać odpowiednie oprogramowania do zarzadzania klientami firmy:
https://bluecactus.pl/oprogramowanie-cr ... tosowanie/
Co taki system powinien w pierwszej kolejności zawierac:
Kontakty z klientami – system pozwala na zapisywanie wszystkich informacji o kontaktach z klientami, co pozwala na łatwiejsze tworzenie spersonalizowanych ofert, dopasowani ofert do klientów, umawianie się z klientami na konkretne godziny spotkań.
Obsługa e-maili – system umożliwia tworzenie spersonalizowanych e-maili oraz pozwala na uporządkowanie wiadomości wysyłanych i otrzymywanych od klienta.
Tworzenie ofert – system pozwala na przygotowywanie ofert dopasowanych indywidualnie do klienta.
Analiza danych – oprogramowanie CRM pozwala na dogłębne analizowanie danych o klientach i ich zachowaniu, co pozwala na poprawę efektywności sprzedaży.
Zwroty i reklamacje – procedury te mogą przebiegać znacznie szybciej, ponieważ system pozwala wtedy na łatwiejszy dostęp do wymaganych informacji.
https://bluecactus.pl/oprogramowanie-cr ... tosowanie/
Co taki system powinien w pierwszej kolejności zawierac:
Kontakty z klientami – system pozwala na zapisywanie wszystkich informacji o kontaktach z klientami, co pozwala na łatwiejsze tworzenie spersonalizowanych ofert, dopasowani ofert do klientów, umawianie się z klientami na konkretne godziny spotkań.
Obsługa e-maili – system umożliwia tworzenie spersonalizowanych e-maili oraz pozwala na uporządkowanie wiadomości wysyłanych i otrzymywanych od klienta.
Tworzenie ofert – system pozwala na przygotowywanie ofert dopasowanych indywidualnie do klienta.
Analiza danych – oprogramowanie CRM pozwala na dogłębne analizowanie danych o klientach i ich zachowaniu, co pozwala na poprawę efektywności sprzedaży.
Zwroty i reklamacje – procedury te mogą przebiegać znacznie szybciej, ponieważ system pozwala wtedy na łatwiejszy dostęp do wymaganych informacji.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości