Aktyw Forum

Zarejestruj się na forum.ep.com.pl i zgłoś swój akces do Aktywu Forum. Jeśli jesteś już zarejestrowany wystarczy, że się zalogujesz.

Sprawdź punkty Zarejestruj się

Przester gitarowy.

Awatar użytkownika
almatea
-
-
Posty: 240
Rejestracja: 12 gru 2003, o 17:02
Lokalizacja: Brzeszcze
Kontaktowanie:

Przester gitarowy.

Postautor: almatea » 30 kwie 2009, o 09:27

Witam,

jestem zapalonym fanem muzyki metalowej.
Mój skromny zestaw gitarowy to domowy piecyk Kustom`a oraz gitara Washburn X30.
Czy ktoś z własnego doświadczenia może polecić jakiś przester do wykonania we własnym zakresie, brzmiący podobnie jak gitara Glenna Tiptona z Judas Priest czy Wolfa Hoffmanna z Accept? Chętnie bym coś złożył :597:

Pzdr

mustaf123
-
-
Posty: 2
Rejestracja: 30 kwie 2009, o 14:44
Lokalizacja: niemcy

Postautor: mustaf123 » 30 kwie 2009, o 18:06

Schemat Roland Dkwr 4

Hasiu
-
-
Posty: 5
Rejestracja: 24 kwie 2009, o 20:38
Lokalizacja: Mikołów

Postautor: Hasiu » 30 kwie 2009, o 18:36

Boss Metal Zone albo Heavy Metal także Bossa. Ibanez Trash Metal. Ja osobiście mam Metal Zone (samoróbka) i brzmi tak, że mi szyby z okien lecą :622: Mimo że mam piecyk 10W ;) Heavy Metal (oryginał) ma kolega i też jest fajny. Ibaneza słyszałem na koncercie, podskoczyłem do gitarszysty i zapytałem co to za przester stąd wiem. Ale mnie się ciut mniej podoba. A jakich efektów używa Judas Priest to pojęcia nie mam, ale Metal Zone powinien Cię zadowolić. Najlepiej sie przeskocz do sklepu z efektami, pobaw się nimi i spisuj nazwy;) I szukaj na necie schematów.

Awatar użytkownika
almatea
-
-
Posty: 240
Rejestracja: 12 gru 2003, o 17:02
Lokalizacja: Brzeszcze
Kontaktowanie:

Postautor: almatea » 30 kwie 2009, o 19:44

Dziękuję za odpowiedzi.

A gdzie takich przesterów szukać? A właściwie schematów do nich? Podzespoły są trudno dostępne?

Pzdr

Hasiu
-
-
Posty: 5
Rejestracja: 24 kwie 2009, o 20:38
Lokalizacja: Mikołów

Postautor: Hasiu » 2 maja 2009, o 12:41