Aktyw Forum

Zarejestruj się na forum.ep.com.pl i zgłoś swój akces do Aktywu Forum. Jeśli jesteś już zarejestrowany wystarczy, że się zalogujesz.

Sprawdź punkty Zarejestruj się

przedwzmacniacz +Tesla Mono130

goofy_tychy
-
-
Posty: 43
Rejestracja: 15 sty 2007, o 17:54
Lokalizacja: Tychy
Kontaktowanie:

przedwzmacniacz +Tesla Mono130

Postautor: goofy_tychy » 15 sty 2007, o 18:14

Witam
Posiadam lampową końcówkę mocy Tesla Mono 130 i chciałbym do niej dorobić jakis przewzmacniacz też na lampie, aby powstał z tego wzmacniacz typowo gitarowy.
Może ktoś ma jakieś pomysły i mogłby mi pomóc.
Jestem amatorem w tych sprawach więc prosze o wyrozumiałość :)
Schemat załączam w załączniku, ale niestety jest on kiepksiej jakości, postaram sie dolączyć jakis wyrazniejszy w miare możliwości.
Załączniki
mono130.gif
Schemat - tesla mono130

janek11389
-
-
Posty: 682
Rejestracja: 5 cze 2004, o 10:57

Postautor: janek11389 » 15 sty 2007, o 18:36

Witam! Fajną końcóweczka, chyba coś takiego kiedyś naprawiałem, bardzo ładnie tam wszystko po układane było i nawet trochę miejsca było na dobudowanie przedwzmacniacza!
Praktycznie to masz większą część gotową, teraz wystarczy tylko dorzucić jedną lampę ECC83, dołożyć gdzieś ze cztery potencjometry i masz wzmacniacz jak się patrzy. Można to zrobić na dwa sposoby, dokładając do szasi cokół, lub robisz to na płytce i gotową płytkę montujesz gdzie znajdziesz miejsce! Dobrze by było jak byś sobie upatrzył jakąś barwę tonu, z jakiegoś fabrycznego modelu, bo ona ma tu duży wpływ na brzmienie!

goofy_tychy
-
-
Posty: 43
Rejestracja: 15 sty 2007, o 17:54
Lokalizacja: Tychy
Kontaktowanie:

przedwzmacniacz +Tesla Mono130

Postautor: goofy_tychy » 15 sty 2007, o 19:22

Zastanawiałem sie własnie nad schemat od pana Janka, ewentualnie nad schemat przewmacniacza jakiegos fendera. Co o tym sądzicie ?
Załączniki
pre2.gif
schemat Fendera
pre2.gif (6.37 KiB) Przejrzano 8935 razy
Schemat przedwzmacniacza 2.jpg
Schemat od pana Janka

janek11389
-
-
Posty: 682