Aktyw Forum

Zarejestruj się na forum.ep.com.pl i zgłoś swój akces do Aktywu Forum. Jeśli jesteś już zarejestrowany wystarczy, że się zalogujesz.

Sprawdź punkty Zarejestruj się

AVT5341 sterownik bramy - 2 skrzydła

haz
-
-
Posty: 8
Rejestracja: 27 lis 2012, o 20:06

AVT5341 sterownik bramy - 2 skrzydła

Postautor: haz » 27 lis 2012, o 20:21

Witam.

Mam prośbę do kogoś kto zna Bascom'a lub przerabiał program z kitu AVT5341 do współpracy z drugim skrzydłem bramy.
Nie znam się na programowaniu a potrzebuję zmodyfikowaną wersję wsadu do procesora.
Wg autora:
Modyfikacje
programu ograniczą się do:
– zmiany konfiguracji pinów PC0…PC2 z wyjść na wejścia A/C;
– nadania pinom PD2 i PD3 poziomu niskiego zamiast wysokiego,
– dodaniu zmiennych, analogicznych do istniejących,
– zrealizowaniu obsługi dodatkowych dwóch przekaźników,
– dodaniu odpowiednich opóźnień, zgodnie z potrzebami.
...no i problem polega na tym zrealizowaniu obsługi dodatkowych przekaźników.
Dodatkową modyfikacją jakiej potrzebuje to żeby 1 skrzydło działało niezależnie od drugiego czyli zabezpieczenie przeciążeniowe pierwszego nie wyłączało drugiego. Po prostu nie mam krańcówek i wyłączanie silników chce wykonać za pomocą tego zabezpieczenia przeciwprzeciążeniowego.

A to kod programu:

Kod: Zaznacz cały