Aktyw Forum

Zarejestruj się na forum.ep.com.pl i zgłoś swój akces do Aktywu Forum. Jeśli jesteś już zarejestrowany wystarczy, że się zalogujesz.

Sprawdź punkty Zarejestruj się

Szukam laptopa

Moderatorzy: Jacek Bogusz, Moderatorzy

zidane
-
-
Posty: 261
Rejestracja: 4 wrz 2016, o 11:46

Szukam laptopa

Postautor: zidane » 24 sie 2023, o 09:35

Cześć,
szukam laptopa głównie do grafiki 2D (pakiet Adobe, DaVinci). Najbardziej zależy mi na tym żeby po prostu śmigał, szczególnie w Photoshopie, i był całkiem poręczny żeby zgarnąć go na uczelnię. Ważny też wyświetlacz, który dobrze odda kolory.
Jestem trochę zielona w tym temacie, po przejrzeniu forum mam na oku narazie jedynie
Lenovo Legion 5-17 Ryzen 7 5800H, 16GB, RTX3060, ale nie wiem czy nie będzie za głośny jeśli to laptop stricte gamingowy (fajnie, gdyby nie hałasował) .
Jeśli chodzi o budżet, super byłoby zmieścić się w 6k, ewentualnie trochę więcej, jesli laptop będzie tego wart.

jno
-
-
Posty: 327
Rejestracja: 15 wrz 2017, o 08:18

Re: Szukam laptopa

Postautor: jno » 24 sie 2023, o 14:30

Tego legiona przerabiałem i nie mogę polecić. W moim modelu rzadko kiedy laptop był bez wentylatorów (nawet na pulpicie). Do tego jakość użytych materiałów uważam za kiepską. Ekran w moim przypadku był 2560x1440 165Hz 300nit i dla mnie był ok ale nie powiem żeby był rewelacyjny. Ponadto wszystko legion jest dość dużym i ciężkim laptopem ze sporym zasilaczem. Ten model ma sporo fanów ale u mnie po zetknięciu się z obsługą serwisową czara goryczy się przelała i nie mogę tego polecić.
Zwróciłbym uwagę na Asusa np. Zephyrus M16. Jak i na promocje w HP: https://kodyrabatowe.naszemiasto.pl/str ... dla-graczy Aktualnie mają dobre zniżki na wiele modeli.

wilczyca
-
-
Posty: 82
Rejestracja: 16 lip 2020, o 09:01

Re: Szukam laptopa

Postautor: wilczyca » 20 wrz 2023, o 12:12

Jeśli zależy Ci na dobrej grafice i to będzie główny element pracy, to może MSI? Słyszałam całkiem sporo opinii na ich temat