Aktyw Forum

Zarejestruj się na forum.ep.com.pl i zgłoś swój akces do Aktywu Forum. Jeśli jesteś już zarejestrowany wystarczy, że się zalogujesz.

Sprawdź punkty Zarejestruj się

Pada kartka graficzna?

Moderatorzy: Jacek Bogusz, Moderatorzy

donkichott12
-
-
Posty: 2
Rejestracja: 28 paź 2012, o 14:14

Pada kartka graficzna?

Postautor: donkichott12 » 28 paź 2012, o 14:44

Witam, od razu zaznaczam że nie znam się kompletnie na komputerach. Otóż od jakiegoś miesiąca mój komputer sam się restartuje, wczoraj przy takim restarcie i próbie włączenia się znowu dziwnie buczał. Czy to może być spowodowane kartą graficzną? Dodam że nie wiem jaka mam kartę graficzną bo nie wiem gdzie to się sprawdza...

Awatar użytkownika
ECC88
-
-
Posty: 408
Rejestracja: 23 paź 2009, o 15:28
Lokalizacja: Köln

Re: Pada kartka graficzna?

Postautor: ECC88 » 28 paź 2012, o 14:56

Jeżeli zadajesz pytanie dotyczące twojego komputera to zdaj sobie sprawę że na tym forum nie ma jasnowidzów.
Zacznij choćby od podania nam o jaki system operacyjny chodzi.
Może ktoś ci podpowie jak w danym systemie wy listować konfigurację twojego hardwaru.

Awatar użytkownika
pajaczek
Moderator
Moderator
Posty: 2650
Rejestracja: 24 sty 2005, o 00:39
Lokalizacja: Winny gród

Re: Pada kartka graficzna?

Postautor: pajaczek » 28 paź 2012, o 15:14

Do powyższego mogę dodać jeszcze, że tak opisany objaw równie dobrze może wskazywać na uszkodzenie ... i tu wstaw sobie dowolny z głównych podzespołów (no może cpu czy ram najmniej podejrzane).

Awatar użytkownika
brun
-
-
Posty: 125
Rejestracja: 28 mar 2012, o 09:48

Re: Pada kartka graficzna?

Postautor: brun » 28 paź 2012, o 15:30

Po opisie nie wiadomo czy chodzi o kartę graficzną, ale kiedy ja miałem takie objawy, to pomógł zakup sprężonego powietrza i solidne "odkurzenie" wszystkich elementów w środku :)

Awatar użytkownika
rafal.220
-
-
Posty: 1274
Rejestracja: 27 paź 2012, o 15:46

Re: Pada kartka graficzna?

Postautor: rafal.220 » 28 paź 2012, o 23:07