Aktyw Forum

Zarejestruj się na forum.ep.com.pl i zgłoś swój akces do Aktywu Forum. Jeśli jesteś już zarejestrowany wystarczy, że się zalogujesz.

Sprawdź punkty Zarejestruj się

Student prosi o pomoc

Moderatorzy: Jacek Bogusz, Moderatorzy

laser102
-
-
Posty: 2
Rejestracja: 16 sty 2009, o 14:56
Lokalizacja: gdańsk

Postautor: laser102 » 16 sty 2009, o 20:42

Jestem studentem 1 roku politechniki i mam egzamin zaliczeniowy z elekotrniki.Od tego kolosa zalezy moj byt na studiach.Czy ktos bylby w stanie mi pomoc i tak ze gdy bede pisal to kolokwium wyslalal bym mu zadania i on by napisal i wyslala zdjeciem??Bardzo mi zalezy , ucze sie nie potrafie zadan podbnych robic.Material to pisanie rzekomo prostych programow z VHDL i 8051.Ktos by mi pomogl?jestem w stanie nawet dac skormna oplate.....

K_o_n_r_a_d
-
-
Posty: 58
Rejestracja: 30 lip 2005, o 00:36
Lokalizacja: Lublin

Postautor: K_o_n_r_a_d » 16 sty 2009, o 20:50

Jestem studentem 1 roku politechniki i mam egzamin zaliczeniowy z elekotrniki.Od tego kolosa zalezy moj byt na studiach.Czy ktos bylby w stanie mi pomoc i tak ze gdy bede pisal to kolokwium wyslalal bym mu zadania i on by napisal i wyslala zdjeciem??Bardzo mi zalezy , ucze sie nie potrafie zadan podbnych robic.Material to pisanie rzekomo prostych programow z VHDL i 8051.Ktos by mi pomogl?jestem w stanie nawet dac skormna oplate.....
Jaki jest sens ciągnąć dalej politechnikę jak już masz problemy? Co semestr będziesz szukał pomocy, żeby ktoś zaliczał za ciebie?

laser102
-
-
Posty: 2
Rejestracja: 16 sty 2009, o 14:56
Lokalizacja: gdańsk

Postautor: laser102 » 16 sty 2009, o 22:35

W tym problem ze ja jestem na informie i z programowania pascal c jest dobry i takze z matmy i radze sobie dobrze jednak elekotronika ktora mam jeden semestr wogole jakos mi nie idzie.......

Awatar użytkownika
Darlington
-
-
Posty: 574
Rejestracja: 12 lis 2007, o 18:18
Lokalizacja: stąd!

Postautor: Darlington » 17 sty 2009, o 00:00

Chyba żeś na łeb upadł :P
No offence

radzio