Aktyw Forum

Zarejestruj się na forum.ep.com.pl i zgłoś swój akces do Aktywu Forum. Jeśli jesteś już zarejestrowany wystarczy, że się zalogujesz.

Sprawdź punkty Zarejestruj się

Modyfikacja pilota

Moderatorzy: Jacek Bogusz, Moderatorzy

MrChaos
-
-
Posty: 3
Rejestracja: 4 sty 2018, o 00:20

Modyfikacja pilota

Postautor: MrChaos » 4 sty 2018, o 00:31

Witam! Jestem totalnym amatorem jeżeli chodzi o te tematy :D
Może i temat dla większości bezsensowny, ale chciałbym pilota do głośników zmodyfikować i zamiast zasilania z 3 baterii AAA, podłączyć do niego akumulator, który będę ładować. Czy jest coś takiego w ogóle możliwe?
Czy wtedy dodatkowo trzeba podpiąć taka płytkę i akumulator? Jeżeli tak, to w jaki sposób? :)
http://allegro.pl/ladowarka-akumulatoro ... 25036.html

http://allegro.pl/showitem/description/6802099119.html

Załączam zdjęcie płytki pilota
1515022074137450860656.jpg

Awatar użytkownika
ACeK
-
-
Posty: 1520
Rejestracja: 30 mar 2003, o 19:35
Lokalizacja: Kielce

Re: Modyfikacja pilota

Postautor: ACeK » 4 sty 2018, o 10:33

Obrazek Pomysl uzycia akumulatora zamiast bateri nie taki zly :idea: Czy sprawdzales jakie jest minimalne napiecie zasilania przy ktorym pilot dziala :? Trzy baterie to napiecie 4.5V. Akumulator 3.7V :twisted: Jesli bedzie dzialac z mniejszym napieciem to lepiej dac trzy nimh :idea: Sa dokladnie w takiej samej obudowie I nic nie trzeba przerabiac Obrazek

Btw Mam nadzieje ze to :no: jest krypto reklama do aukcji :mikolaj:

MrChaos
-
-
Posty: 3
Rejestracja: 4 sty 2018, o 00:20

Re: Modyfikacja pilota

Postautor: MrChaos » 4 sty 2018, o 10:44

Oczywiście ze to nie jest kryptoreklama do aukcji :D
Jak mam sprawdzić czy z mniejszym napięciem będzie działać pilot? Chyba nie mam żadnego akumulatora żeby podłączyć i sprawdzić..