Aktyw Forum

Zarejestruj się na forum.ep.com.pl i zgłoś swój akces do Aktywu Forum. Jeśli jesteś już zarejestrowany wystarczy, że się zalogujesz.

Sprawdź punkty Zarejestruj się

zamiennik tranzystorowy mosfet

Moderatorzy: Jacek Bogusz, Moderatorzy

tomi511
-
-
Posty: 6
Rejestracja: 20 wrz 2015, o 10:37

zamiennik tranzystorowy mosfet

Postautor: tomi511 » 30 lis 2016, o 13:02

Witam potrzebuje o pomoc najlepiej pana Piotra z e boków eleportal ale może jest tu ktoś kto uczył się w szkole elektronicznej bo mi tej możliwości życie nie dało z powodu słabych ocen w szkole przez moich kolegów ale mniejsza o to jestem samoukiem i prosze o pomoc. Naprawiam maszynę dla brata szefowej i nie chcę jej spalic nie mam pewnosci czy ten zamiennik tranzystorowy mosfet by długo działał jak orginał wszyskie parametry sa takie same lecz Waty sie dużo róznia oryginał bierze 310W a znalazłem zamiennik idetyczny co ciognie 200W i teraz niewiem czy ten zamiennik technologicznie jest lepszy i dlatego ciągnie mniej wat zauważyłem w katalogu ze różnica watowa jest tylko prze ciepło pracy trazystora podkreślam ze maszyna nie jest tania bo nowa kosztuje 2500zł i na pewno nie wezme za to dużych pieniedzy tylko brat pewnie rzuci mi 100zł za naprawe i nie chciał bym spalić micro kontrolera który steruje ultra dźwiękami to jest maszyna do odgrzybiania klimatyzacji w samochodach wlewa się do niej specjalny płyn co przez ultra dźwięki rozbija ten płyn i powstaje dym dlatego chce w niej stawic zamiennik ponieważ na oryginał czekał bym 2 mieśiącę jest tylko na chińskim allegro aliexpress.com z góry dziękuje za pomoc oryginalny Mosfet to
75645P
zamiennik znaleziony to
https://sklep.eltron.pl/pl/p/184750352220/irfb4710pbf

Awatar użytkownika
ACeK
-
-
Posty: 1520
Rejestracja: 30 mar 2003, o 19:35
Lokalizacja: Kielce

Re: zamiennik tranzystorowy mosfet

Postautor: ACeK » 30 lis 2016, o 14:23


tomi511
-
-
Posty: 6
Rejestracja: 20 wrz 2015, o 10:37

Re: zamiennik tranzystorowy mosfet