Aktyw Forum

Zarejestruj się na forum.ep.com.pl i zgłoś swój akces do Aktywu Forum. Jeśli jesteś już zarejestrowany wystarczy, że się zalogujesz.

Sprawdź punkty Zarejestruj się

dodatkowa pamięć programowa do ATMega8...

Moderatorzy: Jacek Bogusz, Moderatorzy

jiw

dodatkowa pamięć programowa do ATMega8...

Postautor: jiw » 14 kwie 2003, o 15:01

mam problem: Chcę podłączyć dodatkową pamięć (eeprom lub flash) tak by procesor mógł wykonywać zapisany w niej program. Ciekawi mnie też czy nie można by wykożystać do tego celu kart MMC (opisane przy okazji YAMPP'a) jeżeli tak prosiłbym o schemat programu. Jestem początkującym elektronikiem - proszę więc o jakąkolwiek pomoc , być może są strony z odpowiedziami na moje pytanie ale jeszcze nie natrafiłem. Jeżeli gdzieś w internecie jest coś na ten temat proszę o link'a.
Z góry dziękuję. jiw

Gość

Re: dodatkowa pamięć programowa do ATMega8...

Postautor: Gość » 14 kwie 2003, o 15:33

mam problem: Chcę podłączyć dodatkową pamięć (eeprom lub flash) tak by procesor mógł wykonywać zapisany w niej program.
witam
Najpierw sie zastranow, czy takowa jest Ci naprawde potrzebna. Wewnetrzna nie wystarcza? :?

sivy
-
-
Posty: 119
Rejestracja: 30 mar 2003, o 18:06
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Postautor: sivy » 14 kwie 2003, o 17:53

Z tego co wiem (a moge sie mylić) to do AVRów nie można podpinać zewnetrzej pamieci programu. Po pierwsze nie mają specjalnych wyprowadzeń (przynejmniej te na których ja pracowałem, na MEGA jeszcze nic nie robiłem wiec nie wiem ). Hmm... mozna by w sumie cos z oknem kombinowac tak jak to sie za nami ciagnie od 286 ... ale czy jest sens ? moze lepiej kupić wikszego procka albo zoptymalizować program :)

Gość

Postautor: Gość » 14 kwie 2003, o 19:01

[quote="sivy"]Z tego co wiem (a moge sie mylić) to do AVRów nie można podpinać zewnetrzej pamieci programu.

Chyba sie mylisz. Nie mam przy sobie katalogu, ale wydaje mi sie, ze przy duzych AVRach mozna podpinac zewnetrzne pamieci.
pozdrawiam