Aktyw Forum

Zarejestruj się na forum.ep.com.pl i zgłoś swój akces do Aktywu Forum. Jeśli jesteś już zarejestrowany wystarczy, że się zalogujesz.

Sprawdź punkty Zarejestruj się

Przegląd programów do projektowania i symulacji układów

Moderatorzy: Jacek Bogusz, Moderatorzy

kubiak121
-
-
Posty: 4
Rejestracja: 25 lut 2010, o 13:54
Lokalizacja: Białystok

Przegląd programów do projektowania i symulacji układów

Postautor: kubiak121 » 25 lut 2010, o 14:06

Witam,
Jestem studentem Politechniki Białostockiej, na kierunku elektronika i telekomunikacja. Właśnie zaczynam pisać pracę inżynierska na temat " Projektowanie i symulacja układów elektronicznych z wykorzystaniem internetu"
Wiem że programów takich jest mnóstwo. Chciałbym was prosić o opinie na temat programów jakimi się posługujecie lub z jakimi mieliście styczność. Byłbym wdzięczny za podanie informacji na jakich warunkach program jest udostępniany w internecie.
Z góry dzięki
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
ECC88
-
-
Posty: 408
Rejestracja: 23 paź 2009, o 15:28
Lokalizacja: Köln

Postautor: ECC88 » 25 lut 2010, o 23:22

Ja do tego używam programu Multi Sim 10.0
Ma ogromną bibliotekę elementów analogowych. Jego mocną stroną jest tworzenie i definicja nowych elementów które można w następującej symulacji wykorzystać. Niestety chcąc utworzyć nowy element pokazuje się do wypełnienia maska z parametrami o których w elektronice jeszcze nie słyszałem. Może to coś dla was inżynierów?
Polecam ten program bo istniejąca biblioteka elementów analogowych jest OGROMNA i w symulacyjnych zastosowaniach super się spisuje.

Tutaj kilka przykładów i opinij.

http://images.google.de/images?q=multis ... CB0QsAQwAw

Jeżeli chodzi o dostępność to jest wersja 30ci dniowa a cra cra cra... tutaj ocenzurowano.
Edited: Pajączek.
Ostatnio zmieniony 26 lut 2010, o 13:58 przez ECC88, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Darlington
-
-
Posty: 574
Rejestracja: 12 lis 2007, o 18:18
Lokalizacja: stąd!