Aktyw Forum

Zarejestruj się na forum.ep.com.pl i zgłoś swój akces do Aktywu Forum. Jeśli jesteś już zarejestrowany wystarczy, że się zalogujesz.

Sprawdź punkty Zarejestruj się

Prosba o pomoc

Moderatorzy: Jacek Bogusz, Moderatorzy

sebbe
-
-
Posty: 5
Rejestracja: 13 paź 2007, o 18:13
Lokalizacja: szwecja

Prosba o pomoc

Postautor: sebbe » 13 paź 2007, o 20:02

Witam!

Mam małą prośbę, od razu napisze ze w tej dziedzinie jestem laikiem.

Chodzi mi o licznik impulsów (przynajmniej tak mi sie wydaje) który posiada wymienione funkcje
- zakres działania góra : dol
- możliwość zaprogramowania wybranej wartości np 20
- współpraca z czujnikami ruchu
- automatyczne kasowanie.

Opisujac własnymi słowami, licznik ma działać od wybranej wartości np 20, przy podłączeniu 20 czujników ruchu licznik powinien wskazywać liczbę 20, przy włączeniu się jednego,2,3,4...czujnika liczba ta powinna się zmniejszać odpowiednio 19, 18, 17 i odwrotnie przy wyłączeniu czujnika liczba powinna rosnąć. Zdaje sobie sprawę, że opis jest haotyczny, ale jest może osoba, która mogłaby pomóc.

Mam pytanie czy istnieje w ogóle takie urządzenie, a jesli tak to jakiej firmy i gdzie mogę coś takiego kupić . Do opisu dołączam mapkę która ogólnie obrazuje co mam na myśli.

Serdecznie pozdrawiam

Sebastian

czarutek

Postautor: czarutek » 14 paź 2007, o 18:49

A mógłbyś dokładniej opisać jak wygląda sygnał wyjściowy każdego czujnika ruchu?

sebbe
-
-
Posty: 5
Rejestracja: 13 paź 2007, o 18:13
Lokalizacja: szwecja

Postautor: sebbe » 14 paź 2007, o 19:32

No i to pytanie całkowicie mnie powalilo, mialem na mysli zwyczajny sensor taki jaki jest np w samochodach (sensor cofania) chodzi mi o zrealizowanie pewnego projektru, oczywiscie odplatnie

Awatar użytkownika
Medicus
-
-
Posty: 316
Rejestracja: 9 paź 2007, o 22:31
Lokalizacja: Londyn

Postautor: Medicus » 14 paź 2007, o 21:05

chyba tłumaczysz z obcego którego nie znasz do końca,