Aktyw Forum

Zarejestruj się na forum.ep.com.pl i zgłoś swój akces do Aktywu Forum. Jeśli jesteś już zarejestrowany wystarczy, że się zalogujesz.

Sprawdź punkty Zarejestruj się

Term cyfrowy ds18b20 i LCD

Moderatorzy: Jacek Bogusz, Moderatorzy

czarodziej007
-
-
Posty: 1
Rejestracja: 6 maja 2005, o 00:00
Lokalizacja: Łęczna

Term cyfrowy ds18b20 i LCD

Postautor: czarodziej007 » 6 maja 2005, o 00:09

Witam jestem raczej zielon w te tematy dlatego też szukam gotowych rozwiązań mojego problemu. A jest on taki:
Potrzebuje schematów i programu do wykonania układu opartego o czujnik sd18B20 (B dlatwego że mam dostęp do nich w pobliskim sklepie).
Znalazłem coś tkiego http://republika.pl/rejestr/strony/termometr.html
Jest tam program do tego tylko brakuje mi tam miożliwości połączenia kilku układów i nie potrzebuje ani temp mini ani max czy średniej. Chce mieć możliwość wyświetlania temp z kilku czujników np 4 na wyświetlaczu 2x16.
Acha i musi być coś takiego że jak zmienie czujnik to ma dalej chodzić tu się kłania adresowanie :D.
Zna ktoś jakiś program który by mi takie coś umożliwił?
Ewentualnie był by w stanie zmdyfikować tam napisany.

Za wszelkie pomocne informacje serdeczne dzięki.

Michał_z
-
-
Posty: 7
Rejestracja: 1 maja 2005, o 11:22
Lokalizacja: Rydułtowy
Kontaktowanie:

Postautor: Michał_z » 7 maja 2005, o 21:19

Zobacz na stronie EdW w Mikroprocesorowej oślej łączce, jedne z ostatnich ćwiczeń opisują dosyć jasno działanie i obsługe ds18b20.

pozdrawiam.

jacur
-
-
Posty: 24
Rejestracja: 21 lut 2004, o 15:40
Kontaktowanie:

Postautor: jacur » 9 maja 2005, o 23:19

Po pierwsze w czym chcesz to napisac
po drugie DS1820 to nie to samo co ds18B20 inaczej sie liczy temperature