Znaleziono 466 wyników

autor: Piotr
25 kwie 2007, o 23:08
Forum: Poszukuję / kupię
Temat: Cyclone II
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 5760

Clo wynosi ok. 30% do tego doliczasz VAT od calosci (czyli ceny zestawu + clo + kosztu przesylki). Detalicznie: http://www.kamami.pl/?id_prod=10518, co prawda dla Spartana 3E, ale jedyna istotna (na pocztaku przygody) roznica miedzy 3E i 3AN, to brak w srdodku konfiguratora. Pzdr PZb P.S. A EBV sie ...
autor: Piotr
25 kwie 2007, o 22:13
Forum: 8051
Temat: programowanie
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 3935

Chcesz pisac program dla uC czy zaprogramowac jego pamiec?
Pzdr
PZb
autor: Piotr
25 kwie 2007, o 22:12
Forum: Elektronika - tematy dowolne
Temat: Ethernet na procu
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 2221

Polecam Ci cykl "ethernutowy" z ostatnich kilku numerow -> dobre przyklady, do tego sympatyczna realizacja + komplety zrodel.
Nic tylko stosowac.
pzdr
PZb
autor: Piotr
25 kwie 2007, o 19:22
Forum: Poszukuję / kupię
Temat: Cyclone II
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 5760

Co sadzicie o starter kicie do Cyclone III i samych tych FPGA? wygladaja smakowicie, a starter kit 199 €/$ (a teraz nawet 150, nie wiem jak dlugo)... tyle ze pojawia sie dopiero w maju w sprzedazy. ************************ Z tego co wiem, zestawu w sprzedazy jeszcze nie ma. Uklady Cyclone III - szcz...
autor: Piotr
21 kwie 2007, o 23:11
Forum: Elektronika - tematy dowolne
Temat: W czym rysowac schematy??? Materialy o CFA
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 4622

:-) Rys historyczny CFA.... W zyciu bym sie nie domyslil. Mylalem, ze chodzi o Chartered Financial Analyst , Cat Fanciers' Association, Center for Astrophysics lub Consumer Federation of America ;-) Pytasz o co dokladnie? Kto wymyslil idee czy wyprodukowal pierwszy scalak? Jezeli nie odpowiada Ci CC...
autor: Piotr
21 kwie 2007, o 13:09
Forum: Elektronika - tematy dowolne
Temat: W czym rysowac schematy??? Materialy o CFA
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 4622

A co to jest CFA?
Pzdr
PZb
autor: Piotr
20 kwie 2007, o 16:32
Forum: Elektronika - tematy dowolne
Temat: przetwornik a/c
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 1326

Musisz dolaczyc zgodnie ze schematem:
http://www.national.com/images/pf/ADC78H89/20061613.pdf
do jednego z USARTow w sposob opisany w:
http://www.atmel.com/dyn/resources/prod ... oc1354.pdf
Pzdr
PZb
autor: Piotr
19 kwie 2007, o 14:49
Forum: PLD/FPGA i inne zagadnienia techniki cyfrowej
Temat: Active HDL
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 3825

Akurat Active HDL nie jest symulatorem AHDL-a ;-)
Mozna natomiast symulowac opisy w VHDL i Verilog, wiec ma szanse sie przydac.
Pzdr
PZb
autor: Piotr
18 kwie 2007, o 14:10
Forum: PLD/FPGA i inne zagadnienia techniki cyfrowej
Temat: Active HDL
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 3825

Po polsku nic kompleksowego nie ma, po angielsku znajdziesz na stronie producenta oraz w helpach.
Pzdr
PZb
autor: Piotr
12 kwie 2007, o 20:55
Forum: ARM (STM32, NXP, Stellaris i inne)
Temat: Szukam płyty prototypowej LPC22xx + RAM zewnętrzny
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 6389

Niestety dopiero odebralem PCB do tego projektu - komputer (na LPC2294 lub podobnym) zewnetrznymi pamieciami opisze w EP6/2007.
Zainteresowanych STR91x - prosze o sygnaly, tez moze powstac ;-)
Pzdr
PZb
autor: Piotr
3 kwie 2007, o 10:05
Forum: Elektronika - tematy dowolne
Temat: Różnice między MMC a MMCmobile
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 5353

LPC2114 ma wyjscia P-P, wiec rezystory nie sa potrzebne.
Pzdr
PZb
autor: Piotr
3 kwie 2007, o 09:43
Forum: Elektronika - tematy dowolne
Temat: Czy wszystko, co cyfrowe to musi być zaraz dobre?
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 3948

"Cyfra" ma spore zalety i przewagi na "analogiem", ale musi byc inteligentnie uzywana. Klopot teraz jest taki, ze sprzet (kazdy) musi byc tani, a to sie odbija na jakosci. Na pocieszenie: czytalem gdzies teorie, ze kolejne pokolenia dostosuja swoje aparaty sluchowe i wzrokowe do cyfrowych "emiterow"...
autor: Piotr
30 mar 2007, o 10:22
Forum: Elektronika - tematy dowolne
Temat: Różnice między MMC a MMCmobile
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 5353

Tak mi dziala. Uzywam pamieci Kingstone, ale specyfikacja jest identyczna.
Pzdr
PZb
autor: Piotr
21 mar 2007, o 03:05
Forum: Elektronika - tematy dowolne
Temat: Cyclone III
Odpowiedzi: 0
Odsłony: 1520

Cyclone III

Dzieje sie, dzieje:
http://www.altera.com/products/devices/ ... urces.html
Jesli ktos przegapil, to warto popatrzec na Sartany 3 AN (Xilinx). Tez dosc goraca nowosc.
Pzdr
PZb
autor: Piotr
21 mar 2007, o 03:04
Forum: Uwagi o naszym Forum i stronie EP
Temat: EP Plus M2M - OPINIE
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 5386

Witam! Chetnie poznam takze opinie innych forumowiczow, ale: - EP+ jest o technologiach M2M (patrz okladka), ktorych GSM jest wylacznie fragmentem, - roznorodnosc dostepnych modulow M2M jest na rynku tak duza, ze spora skad inad objetosc ich nie pomiescila, - sadze, ze nasz zmiar przygotowania przew...
autor: Piotr
20 mar 2007, o 16:01
Forum: Elektronika - tematy dowolne
Temat: FPGA w kartografii
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 1293

Hmmm, szczerze mowiac, temat Twojej pracy mnie mocno zaskoczyl. Obawiam sie, ze niewiele informacji znajdziesz na ten temat, bo w "czystej" kartografii FPGA nie ma za bardzo co robic, nadaja sie natomiast do cyfrowej obrobki map lotniczych/satelitarnych (DSP). Szczerze mowiac, temat jest trudno "uch...
autor: Piotr
13 mar 2007, o 22:02
Forum: ARM (STM32, NXP, Stellaris i inne)
Temat: Szukam płyty prototypowej LPC22xx + RAM zewnętrzny
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 6389

Jutro zaproponuje Ci rozwiazanie.
Pzdr
PZb

Dodano: 14-03-2007, 21:45
Komputerek o troche wiekszych mozliwosciach niz Twoje wymagania opiszemy w EP5/2007. Plytki beda w sklepie AVT.
Pzdr
PZb
autor: Piotr
13 mar 2007, o 15:46
Forum: ARM (STM32, NXP, Stellaris i inne)
Temat: Szukam płyty prototypowej LPC22xx + RAM zewnętrzny
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 6389

Ile RAM-u potrzebujesz?
Ktory - dokladnie - uC?
Jakies inne peryferia?
Pzdr
PZb

Wyszukiwanie zaawansowane