Aktyw Forum

Zarejestruj się na forum.ep.com.pl i zgłoś swój akces do Aktywu Forum. Jeśli jesteś już zarejestrowany wystarczy, że się zalogujesz.

Sprawdź punkty Zarejestruj się

Sterownik do taśm LED RGB z IC HL1606

Moderator: Jacek Bogusz

Roswell
-
-
Posty: 2
Rejestracja: 5 sty 2011, o 09:18
Lokalizacja: Polska

Sterownik do taśm LED RGB z IC HL1606

Postautor: Roswell » 5 sty 2011, o 10:01

Witam,

Szukam schematu + program, do sterowania taśmą led rgb z układami HL 1606. Z tego co znalazłem w internecie, sterowanie nie jest proste i przeważnie z komputera. Ja jednak szukam układu samodzielnego, wymaga to użycie jakiegoś mikrokontrolera programowanego. Znalazlem takie rozwiązanie, jest ono oparte o układ PICAXE-08M, który nie jest zbyt popularny, dlatego może jakaś Atmega czy coś podobnego, nie znam się na temacie, dlatego szukam gotowego rozwiązania. Co do samych efektów nie musza być one skomplikowane.

Model taśmy: OF-LRS5060RGBIC, producent: Optoflash, istnieją również inne taśmy, w których sterowanie diodami led oparte jest o układ HL 1606.
Specyfikację samego układu LH1606 można znaleźć w internecie, np tutaj http://led-headband.googlecode.com/files/nps6B3.pdf.

Pozdrawiam,
Marcin

awatar100
-
-
Posty: 415
Rejestracja: 27 cze 2003, o 07:55
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Postautor: awatar100 » 7 sty 2011, o 22:47

Byle atmega8 da sobie z tym rade ... nie wiem czego oczekujesz gotowego kitu ? Poszukaj na avt a zapewne znajdziesz ... kod dla pwm dla atmegi tez juz jest na forum

Roswell
-
-
Posty: 2
Rejestracja: 5 sty 2011, o 09:18
Lokalizacja: Polska

Postautor: Roswell » 11 sty 2011, o 01:24